loading...
دوبله
Admin بازدید : 1082 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (2)

دانلود فیلم هانگر گیمز 2 : آتش فروزان (آتش فریبنده) دوبله فارسی

دانلود از 5 سرور و با 4 کیفیت متفاوت

بدون سانسور و حذفیات

اختصاصی وبسایت دوبله

صوت دوبله فارسی به صورت جداگانه

پنجمین هدیه ویژه ماه رمضان وبسایت دوبله

با هنرنمایی جنیفر لارنس و جاش هاچرسون

محصول 2013

پرفروش ترین فیلم سال 2013

"تریلر دوبله فارسی بزودی اضافه خواهد شد ..."

"سرور های جدید اضافه شد"

ژانر : ماجراجویانه ، اکشن ، علمی تخیلی

لینک IMDB

امتیاز : 8.2/10

دو زبانه ( صوت دوبله + صوت اصلی) + تک زبانه ( صوت دوبله )

خلاصه داستان :پیروزی «کتنیس اوردین» ( جنیفر لارنس ) و «پیتا ملارک» ( جاش هاچرسون ) در دوره 74 ام مسابقات عطش مبارزه تبدیل به جرقه ای برای شورش مردم در مناطق مختلف «پانم» می شود و اکنون کاپیتول به دنبال شکار کتنیس و پیتا است...

توضیحات دوبله: دوبله شده توسط موسسه فرهنگی هنری قرن 21 مدیر دوبلاژ: زهره شکوفنده

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ◕‿◕ دریا دل ◕‿◕ در تاریخ 1393/04/30 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سر بزنی عضو بشی
میتونی نوشته ها تو تو سایت به اشتراک بزاری دوستان جدید پیدا کنی واز امکانات بی نظیر سایت بهره ببری منتظر حضور گرمت هستم
فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ
www.facecamp.ir فیسبوک ایرونی
ثبت در وزارت ارشاد

این نظر توسط melika در تاریخ 1393/04/30 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
داشتم وب گردی میکردم که رسیدم به وبلاگ شما
واقعا وبلاگ جذابی داری شیفته سلیقت شدم مطالبت خیلی باحاله
ترکیب بندی کلی که کردی هم دیگه حرف نداره
من یه سایت دارم دو ماه زدمش
ادرسشم اینه
http://toopgozar.com
حدودا روزی 3 هزار تا بازدید داره
ولی به وب شما نمیرسه
به من افتخار میدی تا با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
اگه اره منو لینک کن
بعد بیا تو سایتم نظر بزار
ادرسی که دوس داری لینکش کنم و
عنوان سایتت
و یه توضیح از سایتت بگو
که تو لینکدونیم لینکت کنم
اینم ادرس لینک دونیم
http://toopgozar.ir
یکمم گذشت اگه شد تو صفحه اولم لینکت میکنم اخه از وبت خوشم اومد
وایییییی چقدر وراجی کردم ببخشید
دیگه مزاحمت نمیشم بازم بهت سر میزنم
فعلا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از کالکشن های زیر را برای دانلود در وبسایت دوبله ترجیح میدهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1232
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 2,839
  • بازدید سال : 81,773
  • بازدید کلی : 533,574